hallå där!

Jag vet.. det var evigheter sen sist jag skrev några rader här. Men vad gör man då man ingen dator har? Dessutom tycker jag att det är så trist att inte kunna lägga upp några bilder..

 

Något annat jag tycker är riktigt trist är att det inte finns någon snö. Regn 1 december känns inte riktigt okej måste jag säga! Kanske lika bra att byta till sommartassar på bilen igen?! :P

I helgen är det visst julmarknad på gammplatsen.. Julmarknad.. Utan snö.. vars är världen på väg egentligen?

 

Inser att klockan är ganska mycket.. Älsk for just iväg på jobbet och jag ska försöka sova.. Tur att jag har mina tre, trogna, toksnarkande hundar att mysa med i alla fall! dessutom är dom varma och jag fryser!

 

Dags att lägga igen dom blå!

God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0