Seg som kola.

Att inte kunna somna kvällen innan man börjar 06.30 dagen efter är en riktig "pain in the ass-situation"
Gissa om jag har varit trött idag! Fy bubblan!
Blir en redig soffhängskväll ikväll, de vill jag lova!

I morgon jobbar jag 8-16.30.
Sen mina kära vänner är jag ledig i 5 dagar, ja ni läste rätt 5 DAGAR! :)
Ska bli ruggigt skönt.
Visserligen har jag just varit ledig 4 dagar, men ibland behöver man lite mer ledighet än vanligt!
Nu är en sån gång!

Planerna för mina lediga dagar börjar ta form!

Onsdagkväll : Underbara Jannike kommer till Knaften för middag och ett glas vin eller två! Jippie! (bättre början på ledigheten får man nog inte.)

Torsdag : Baka mjukkaka i Lailas bagarstuga och som avslutning på baket gör vi även pizza i bagastugan. (Det är helt ärligt den godaste pizzan man kan äta!)

Fredag : Tjejfrukost! Vi har knytkalas och äter frukost tillsammans! Sen bär det ut i det (förhoppningsvis) fina vädret! På kvällen blire det nog partaj någonstans i byn!

Lördag : Modern och fadern kommer till Knafta, vi ska sitta ute i det (förhoppningsvis) fina vädret, grilla lite och må gått! På kvällen blire nog partaj någonstans i byn! :)

Söndag : UTEDAG i det (förhoppningsvis) fina vädret! :)

Måndag : blir en "ta-igen-sig-efter-helgen-dag!"

I like it, I like it alot!
Fy hundan va skönt det ska bli!



SOOL!
(Dock är snön nästan borta nu, knepigt att inte kunna köra skoter då det är påsk!)

Kommentarer
Postat av: julia

jag kommer ju också!!!!!!!! inte bara modern och fadern.......

2011-04-19 @ 23:03:44
Postat av: Johanna

Ja räknade med att du redan skulle vara här, du är ju mer eller mindre inneboende ju! :)

2011-04-20 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0